1. Wprowadzenie do szkolenia.
2. Samoświadomość siebie:
a. zarządzanie stresem,
b. zasobność i sprawczość,
c. współpraca członków zespołu a obsługa klienta.
3. Praca z klientem:
a. weryfikacja zachowań,
b. asertywność i empatia,
c. przykładowa rozmowa z klientem,
d. higiena psychiczna.
Master Counseling & Coaching, Leadership & Executive Coach; Audytor, mentor, superwizor, trener, coach dla menedżerów, mentorów, coachów, trenerów, specjalistów; konsultant biznesowy w zakresie miękkiego HR, zarządzania, sprzedaży, tworzenia kultury organizacyjnej, diagnozy potrzeb, specjalista od kryzysu, równowagi i wzrostu pokryzysowego.
Ponad 20 letnie doświadczenie w pracy z ludźmi w zakresie rozwoju metodami szkoleniowymi, mentorskimi, coachingowymi w biznesie, NGO, administracji oraz uczelniach wyższych: WSG Bydgoszcz, CDV Poznań, UMK Toruń, UKW Bydgoszcz. Wykładowca na WSG Bydgoszcz.
Akredytowany Coach PCC ICF, Akredytowany Coach i Superwizor Izba Coachingu, Akredytowany Mentor i Coach EIA Senior Praktyk EMCC, Mentor Coach ICF, Master Praktyk NLP, Certyfikowany Konsultant Odporności Psychicznej AQR, Certyfikowany trener Podróż Bohatera®, Certyfikowany Konsultant, Mentor Coach Kryzysowy IPTK, Certyfikowany Kryzysowy i Rozwojowy mentor finansowy IPTK, AgilePM Foundation APMG.