PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA – budowanie relacji.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do szkolenia.
2. Samoświadomość siebie:
a. zarządzanie stresem,
b. zasobność i sprawczość,
c. współpraca członków zespołu a obsługa klienta.
3. Praca z klientem:
a. weryfikacja zachowań,
b. asertywność i empatia,
c. przykładowa rozmowa z klientem,
d. higiena psychiczna.

Trener

Anita Orzechowska

Master Counseling & Coaching, Leadership & Executive Coach; Audytor, mentor, superwizor, trener, coach dla menedżerów, mentorów, coachów, trenerów, specjalistów; konsultant biznesowy w zakresie miękkiego HR, zarządzania, sprzedaży, tworzenia kultury organizacyjnej, diagnozy potrzeb, specjalista od kryzysu, równowagi i wzrostu pokryzysowego.
Ponad 20 letnie doświadczenie w pracy z ludźmi w zakresie rozwoju metodami szkoleniowymi, mentorskimi, coachingowymi w biznesie, NGO, administracji oraz uczelniach wyższych: WSG Bydgoszcz, CDV Poznań, UMK Toruń, UKW Bydgoszcz. Wykładowca na WSG Bydgoszcz.

Akredytowany Coach PCC ICF, Akredytowany Coach i Superwizor Izba Coachingu, Akredytowany Mentor i Coach EIA Senior Praktyk EMCC, Mentor Coach ICF, Master Praktyk NLP, Certyfikowany Konsultant Odporności Psychicznej AQR, Certyfikowany trener Podróż Bohatera®, Certyfikowany Konsultant, Mentor Coach Kryzysowy IPTK, Certyfikowany Kryzysowy i Rozwojowy mentor finansowy IPTK, AgilePM Foundation APMG.

Zapisz się:

KONTAKT W SPRAWIE SZKOLENIA:

Zadzwoń: 534 007 315
Napisz: doszkoleni.biuro@doszkoleni.pl

Termin nadesłania zgłoszenia:

  • najpóźniej 1 dzień roboczy przed szkoleniem.

Cena zawiera:

  • dostęp do szkolenia online dla 1 osoby,
  • materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej,
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej, (zostanie przesłany drogą elektroniczną w ciągu 5 dni roboczych po szkoleniu).

Oświadczenie o finansowaniu ze środków publicznych (VAT ZW):

  • dokonywana płatność za szkolenie jest zwolniona z opodatkowania podatkiem VAT

Płatność:

  • dla sektora publicznego: na podstawie faktury VAT w terminie 14 dni po szkoleniu,
  • dla sektora prywatnego: na podstawie otrzymanego potwierdzenia najpóźniej na 2 dni przed szkoleniem.

Napisz do nas